BOSKI
Król RTN
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:16, 29 Maj 2009 Temat postu: Czy wiesz że...? Kozackie ciekawostki |
|
|
Czy wiesz że...? Kozackie ciekawostki
-kamień jest najcenniejszym surowcem, pod warunkiem że się umie nim marketować i ma się upa na kamień 300%; wtedy kopalnie są zbędne
-Największą moc strzału mają osiemnastowieczni muszkieterzy saksońscy-102
-Ceny ratuszy we wszystkich państwach wzrastają trzykrotnie, jedynie w Ukrainie czterokrotnie
-jeżeli w momencie robienia ulepszenia przy twoim budynku stoi jednostka wroga, może ona przejąć budynek
-najszybciej ratusz stawia Austria, najwolniej Rosja
-jedynie ceny stoczni i kopalni nie wzrastają
-ilość aminicji buntowników zależy od ilości surowców graczy na starcie, czyli:1000, 4000, 5000
-w tej wersji (1.15) nie da się przejść na kolor sojusznika
-grając na kolorze pomarańczowym tuż po starcie możesz mieć do 7 ratuszy i budynki po tej samej cenie
-klikając szybko z shiftem możesz postawić kilka dc jedną nacją;warunek-musisz mieć na nie kasę
-statkiem możesz przejmować budynki i chłopów znajdujące się na krawędzi brzegu
-najlepsze kraje na no pt to Algieria Turcja Polska Rosja, najsłabsze to Ukraina i Prusy
-najlepsze kraje na długie pt to Anglia Ukraina, najsłabsze to Algieria i Turcja
-najlepsze na morzu kraje to Turcja(xebeki, tatarzy, wieżyczki,małe domki)i Francja(małe domki), najsłabszy to Ukraina(tylko galery, brak wiezyczek i kamiennych murów)
-księży najlepiej trzymać przy konnicy, bo piechoty mogą nie zdążyć wyleczyć
-im wyżej znajdują się twoje jednostki strzelające tym większy mają zasięg
-jeżeli odlewnia stoi na krawędzi górki, to armaty mogą z niej zjeżdżać po stromym terenie niedostępnym dla jednostek;jeżeli przed odlewnią stoi drewniana palisada to armaty moga przez nią przejeżdżać
-nie opłaca się robić z jednej stoczni więcej niż 15 łódek gdyż mogą się blokować i nie dawać food
-jeżeli dla formacji dasz w czasie walki pozycję stojącą to ma ona zwiększoną odporność
-grając długie pt nie opłaca sie ulepszać w koszarach 18th atak i obronę pikinierów i muszkieterów
-ulepszenie obrony dla jednostki działa tylko w walce na białą broń; nie pomaga gdy ktoś do niej strzela(ważne!)
-najwięcej życia spośród jednostek konnych mają ukraińscy hetmani
-dla muszkieterów 17-wiecznych i dragonów najpierw rób ulepszenia w koszarach/stajni, dopiero potem w uniwersytecie
-jeżeli postawisz mur/palisadę szybko zacznie ci spadać ilość kamienia/drewna
-18-wieczni pikinierzy nie służą do walki tylko do osłony jednostek strzelających
-jeżeli po ulepszeniu 300% na kamień(za12550 węgla) zrobisz ulepszenie 100%(za 3000 żelaza) to znacznie spadnie ci wydobycie(ważne!)
- w grach w 5-6-7 osób jest zawsze 5-6-7 takich samych pozycji na mapie, w grach w 2-3-4 osoby komputer losuje różne pozycje
-chłopi niosą drewno i kamień do składzika od góry, dlatego by szybciej pracowali opłaca się stawiać skłądzik pod kamieniem czy lasem
-im więcej chłopów pracuje przy kamieniu tym...mniejsza jest wydajność(!):optymalna liczba pracujących to 15-20, unikaj by pracowało 30-50 bo wtedy sobie przeszkadzają lub stoją w miejscu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BOSKI dnia Pią 12:02, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|