BOSKI
Król RTN

Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:37, 22 Maj 2009 Temat postu: Taktyka na 1000 0pt wszystkie nacje!!! |
|
|
1.15
Klawisze 0-9 <<<-->>>1-3 wojska którymi atakujesz4-dc 5-ratusze 6-koszary17th 7-stajnie 8-koszary18th 9-kościoły 0-market
Nacje zachodnioeuropejskie: Austria, Anglia, Francja, Holandia, Piemont, Portugalia, Prusy, Polska, Saksonia, Hiszpania, Szwecja, Wenecja
1000 0pt rush zwykły
Priorytety: Postawić market szybko/Nie przestawać choćby na chwilę w robieniu jakichkolwiek jednostek/Nie zapomnij się obstawić, po 2-3 piki przy budynku/Postawić szybko dc/Zrobić ulepszenie na wydobywanie drewna/Zrobić ulepszenie 300% na kamień/Zrobić 100-500 dragonów/Zrobić 18th wiek/Powiększyć kopalnie złota w bazie na 2 poziom/Wygrać całą grę!
Na starcie 13 chłopami stawiasz ratusz a 5 młyn. Następnie klikasz w ratuszu by się robiło 7 chłopów i by szli do drewna.13 stawia składzik pod drewnem i zbiera tak długo aż uzbiera 450 drewna, wtedy stawiasz market i wymieniasz 1000 węgla i 500 złota na jedzenie. W międzyczasie 5 chłopów od młyna stawia składzik pod kamieniem i zbiera. Zaraz po wymiance zamawiasz więcej chłopów w ratuszu, chłopów od marketu dajesz do drewna, stawiasz kuźnię.Stawiasz koszary i robisz pikinierów. Stawiasz w tym samym czasie dwie kopalnie złota i jedną żelaza.Wymieniasz złoto na drewno a żelazo na jedzenie, tak aby zaraz po postawieniu akademii postawić dc.Wysyłasz doboszy by odsłonili ci mapę. W dc robisz na przemian trochę lekkiej piechoty, trochę łuczników.Łucznicy powinni być blisko formacji pikinierów, są oni bezcenni podczas palenia bazy rywala.zamień drewno/kamień/żelazo na jedzenie i zrób siekierę w akademii.Zbieraj drewno i wymieniaj co chwila na węgiel w markecie. Dokup żywności, węgla i zrób ulepszenie 300% w akademii. W międzyczasie postaw trzeci ratusz gdzieś przy kamieniu. jak masz jakieś 100k kamienia to podbij cenę i wymień na złoto. Jeżeli pierwsza seria dragonów nie przesądzi o wygranej to przejdź do wieku. w stajni rób huzarów, w koszarach 18th pikinierów.
Rush sznurkowy-Jeżeli wiesz gdzie się znajduje rywal to na starcie stawiasz ratusz, młyn potem KUŹNIĘ(!) i KOSZARY.Żadnych składzików. 5 chłopów odmłyna zbiera kamień, a 13 od koszar stawia skłądzik i zbiera drewno. Chłopów się nie robi!!! W koszarach robisz 18 pikinierów i kierujesz by od razu szli na wroga.nim postawisz market, postaw kopalnię żelaza, złota nie wymieniaj. zacznij ulepszać pikinierów.Jedynie Polską i Prusami nie opłaca się grać rusha sznurkowego, gdyż mają za drogie ulepszenia, a Polska ma drogie piki(45 food)
Rosja
Na starcie 13 chłopami stawiasz ratusz a 5 młyn. Następnie klikasz w ratuszu by się robiło 7 chłopów i by szli do drewna.13 stawia składzik pod drewnem i zbiera tak długo aż uzbiera 450 drewna, wtedy stawiasz market i wymieniasz całe złoto i potem węgiel na jedzenie. W międzyczasie 5 chłopów od młyna stawia składzik pod kamieniem i zbiera. Zaraz po wymiance zamawiasz więcej chłopów w ratuszu, chłopów od marketu dajesz do drewna, stawiasz kuźnię.Stawiasz koszary i robisz pikinierów. Wysyłasz doboszy by odsłonili ci mapę.Stawiasz w tym samym czasie dwie kopalnie złota i dwie żelaza. Rosja jest na starcie bardzo silna więc grając na inne nacje staraj się atakować często pikinierami, niekiedy nawet bez formacji
Ukraina
Priorytety: Postawić market szybko/Nie przestawać choćby na chwilę w robieniu jakichkolwiek jednostek/Postawić szybko dc/Zrobić ulepszenie na wydobywanie drewna/Zrobić ulepszenie 300% na kamień/zrobić szybko podkowę/Mieć 6-7 koszar i 3 stajnie
Na starcie 13 chłopami stawiasz ratusz a 5 młyn. Następnie klikasz w ratuszu by się robiło 7 chłopów i by szli do drewna.13 stawia składzik pod drewnem i zbiera tak długo aż uzbiera 450 drewna, wtedy stawiasz market i wymieniasz całe złoto i potem węgiel na jedzenie. W międzyczasie 5 chłopów od młyna stawia składzik pod kamieniem i zbiera. Zaraz po wymiance zamawiasz więcej chłopów w ratuszu, chłopów od marketu dajesz do drewna, stawiasz kuźnię.Stawiasz koszary i robisz serdiuków, zresztą wielkiego wyboru nie masz Grając Ukrainą nie wysyłaj na starcie serdiuków do walki, staraj się uzywać tylko jednostek z dc do rajdów i walki, bo Ukraina na starcie jest bardzo słaba i musi "kampić", silna jest tylko w kupie.
Muzułmani
Priorytety: Postawić market szybko/Nie przestawać choćby na chwilę w robieniu jakichkolwiek jednostek/Postawić szybko dc/Zrobić ulepszenie na wydobywanie drewna/Zrobić ulepszenie 300% na kamień/Zrobić 100-500 dragonów/zrobić szybko podkowę/Zrobić 4-5 koszary i 3 stajnie/
Na starcie 13 chłopami stawiasz ratusz a 5 młyn. Następnie klikasz w ratuszu by się robiło 7 chłopów i by szli do drewna.13 stawia składzik pod drewnem i zbiera tak długo aż uzbiera 450 drewna(potrzebujesz też 150 kamienia), wtedy stawiasz market i wymieniasz całe złoto i potem węgiel na jedzenie. Algieria i Turcja to jedyna takie nacje w których w koszarach są dwa rodzaje piechurów.Grając na nacje europejskie opłaca się robić tylko pikinierów, w algieri się również opłaca zrobić trochę łuczników. Starasz się mieć szybko dc, drugie koszary i stajnię, potem drugi ratusz.Wysyłasz doboszy by odsłonili ci mapę. Muzułmani mają najtańszych księży(mullahs), toteż warto ich robić. mniej się kupuje złota, za to więcej drewna-na kolejne koszary i stajnie. Po stoczeniu Turcją na dragony większej bitwy można się przerzucić z pikinierów na janczarów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BOSKI dnia Pią 20:33, 22 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|